TIK TIK...

TIK TIK...

17.09.2010

Heyecanlı Bekleyiş..

Nasıl güzel bi görüntü değilmi..gün bitmemiş, akşam olmamış hali.
Fotoğraf inanılmaz, başı sonu belli olmayan kalabalık insan topluluğu.
İçimde inanılmaz bir coşku var çünkü aylardır üzerinde düşündüğüm, istediğim, hayatıma şevk katan olayın son dakikalarını yaşıyorum, akşam fotoğraf makinama kavuşuyorum...
Çırak seviyesindeyim ama çözücem bu işi, bakınca hayran kaldığım an ' ları yakalamayı kim istemez ki.. Bu isteğim heves değil, inanıyorum buna...zamanı yakalamak ve saklamak kim istemez, "O an" diye bi albüm bile yapabilirim belki.

Sevgiler

Not: Fotoğraf netten alıntıdır, kendisine teşekkür etmek isterdim, yeteneğinden dolayı fakat bulamadım.

6 yorum:

  1. yeni cicinle keyifli anlar yakalaman dilegiyle :))

    YanıtlaSil
  2. o keyifli anlara ortak olmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, heyecanımı paylaştığınız için :) görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
  4. makinana kavustun, ama bizi unuttun :-)
    resim mesim paylastigin yoook :(

    YanıtlaSil
  5. son kraliçe :) haklısınız, bu utançla hemen hazırlıyorum :(
    Zeyno cum merhaba :)

    YanıtlaSil