TIK TIK...

TIK TIK...

14.10.2010

TEMA

Merhaba,
ne çok şey anlatıyor değilmi karikatür..Tek bi damlaya muhtaç olucağımız acı günler..Doğa ve İnsan Uluslararası Karikatür Yarışmasında birinci olan Mehrdad Sahar - Azerbaycan (Finalist) 'in karikatürü, çok beğendim, çok acıdım..halimize. İşyerinde sürekli kağıtlarla haşır neşir oluyoruz ve gereksiz bulduğumuz, yarısı kullanılabilir halde olan kağıtlar bile yırtılıp çöpe gidiyor. Bunun bi çözüm yolu olmalı diye düşündüm ve hatta itiraf edeyim daha önce görmüştüm, bankalarda..uzun bi kutu üzerinde TEMA yazıyor, içine biriktiriyolar kağıtları. Sonra http://www.tema.org.tr/Sayfalar/BizeUlasin.html sitesini araştırdığımda şu bilgilere rastladım, kullanmadığımız kağıtların toplanıp İstanbul genelinde, atık kağıt bağışınızın alınabilmesi için en az 50 kg biriktirmeniz gerekmektedir. Biriktirilen kağıtları teslim almamız için doğrudan TEMA Vakfı İdari İşler Bölümü, 0212 283 78 16 numaralı telefondan Hasan KURU Beyle iletişime geçebilirsiniz. (dahili 168) diye bi bilgi yer alıyor sitede..
Ben başladım biriktirmeye :)
Hadi sizde....

Bu manzara için değer değilmi.. :)

3 yorum:

  1. Canım süper bir post olmuş bu..Bende her gittiğim işyerimde önce bu kutuyu temin ediyorum .. 2 yıldır düzenli kullanıyoruz.Herkes dikkat etmeli.. 1 Ağaç 72 insana oksijen veriyor.
    Ne kadar geri dönüşüm olursa o kadar az ağaç kesilir.Dilerim çok okunur bu paylaşımın ve bilmeyen herkes alır bu uygulamayı hayatına.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. geri dönüşümün önemini daha çok kişinin kavramasını diliyorum bende. 2 yıldır tüm çöplerimi ayrıştırıp atıyorum ve bıkmadan usanmadan tüm arkdaşlarıma söylüyorum

    YanıtlaSil
  3. ne kadar geç farketmişim, biraz mahçubum açıkçası :( umarım herkes aynı şekilde duyarlı olur, benim topladığım kağıtlar henüz gram aşamasında ama olsun, başlamak bitirmenin yarısıdır :) teşekkür ederim her ikinizede :)

    YanıtlaSil