TIK TIK...

TIK TIK...

17.12.2010

Gitmek..

Bu resmi önceden yükledim, ama inanın bu yazıyı yazacağımdan haberim yoktu..vardı bi sıkıntım ama bunun bi yakınımın ölmesi olduğunu bilmiyordum. Ölüm, dün bizim ailenin bir üyesiyle tanıştı, yengem...kuzenim annesini kaybetti :( zor bir gündü, cenaze töreni benim için ilkti, zordu ve şiddeti yüksek bir acıydı. Gerçek olan benim içimdeki acımı, kuzenimin annesini kaybetmesimi yoksa bu dünyada annesiz kalan bir gencin halimi...Yengemle bir dolu anı ve yaşanmışlıklar var..Bana kek yapmasını o öğretti, iyi bir miras benim için.. Benim 10 küsür senelik arkadaşlarımın hepsi bilir yengemi, hele nehirccem çok iyi tanır.. (bugünkü yazdığı yazı içinde çok teşekkür ederim ) çay partileri yapardı bize..süpriz doğum günleri yapar, hediyeler alırdı bana..güzel sofralar kurar, çok güzel yağlı boya resmi yapar ve müthiş kahkahaları vardı, çok güler yüzlüydü..İyi bir modeldi benim için..Hastaydı ve daha fazla devam edemedi bu hayata :(
Allah Rahmet Eylesin

2 yorum: